مبل ایفل

تعمیرات مبل شرق تهران

مبل ایفل

تعمیرات مبل شرق تهران

  • ۰
  • ۰

همانطور که به همراه نداشتن یک روز گوشی، برای خیلی از ما آدمها کار سختی است، تصور خانه های  امروزی هم، بدون داشتن مبلمان سخت به نظر میرسد.خانه هایمان در عصر جدید نسبت به خانه های پدری، دچار تحولات اساسی شده است، بطوری که شاید نسل یک دهه قبل تر، نتوانند خانه بدون مبلمان را به خاطر بیاورند.

مبلمان در زندگی انسان همراه با گذر از کوچ نشینی تا زمان سکونت به وجود آمده است. این تغییرات همراه با پیشرفت کشاورزی شروع شد و تاریخچه مبلمان نیز با شهرنشینی آغاز و تا زمان حال ادامه داشته است.

مردم از وسایلی مانند چهارپایه و صندوق بعنوان اولین مبلمان استفاده می کردند .

در زمان قدیم مردم وقتی در یک جایی جمع می شدند فقط رهبرانشون بر روی صندلی و یا مبلمان می نشستند و نشانه رهبر بودن این بود که بر روی بلندی و یا صندلی می نشستند.

پیشرفته ترین مبلمان عصر آنتیک در دوره تمدن مصر ثبت شده است و اکثرا مبلمان هایی که به دلیل خصوصیات اقلیمی تا دوره ما سالم مانده اند از آرامگاه فرعون کشف شده اند.

 

 

اصل «مفهوم مبلمان» در واقع تاکیدی بر فرهنگی بودن این مفهوم است و اینکه گرچه وجود مبلمان و استفاده از شی‌ای مانند صندلی، در فرهنگ اروپایی بیانگر سطحی از رفاه و فرهنگ فرد است ولی در برخی فرهنگ‌ها مانند هند، چین یا ژاپن اصولا این وسیله مورد استفاده قرار نمی‌گرفته است و خیلی مرسوم نبوده است.

اما امروزه استفاده از مبل بسیار بسیار مرسوم است و اگر نباشد دکوراسیون خانه با مشکل مواجه می شود .

مبل ایفل ارائه دهنده انواع مبلمان در مناطق مختلف تهران از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب است.

حتی اگر قصد خرید نداشته باشید مبلمان ایفل خدمات تعمیر مبلمان نیز ارائه می دهد . اما مهم ترین چیز در تعمیر مبلمان کلاف آن است و اگر مبل کلاف خوبی داشته باشد ارزش این را دارد که تعمیر شود.

اگر هم چوب مبلمان پریدگی داشته باشد میتوان آن را ترمیم کرد و اگر خراش عمیق داشته باشد، با در آوردن پارچه مبل خراش را با دستگاه ترمیم می کنند . 

حتی میتوان رنگ چوب و پارچه را تغییر داد و برای تنوع و به سلیقه خود پارچه را عوض کنیم .

درصورتی‌که پارچه، کیفیت لازم را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از تعمیرکار بخواهید که پارچه رویه را جدا کند و بعد از تعویض فوم و اسفنج، مجدد همان پارچه قبلی را رویه کوبی نماید. 

 

 

مبل ایفل دارای ۳۰ سال سال سابقه کاری در زمینه های تعمیر انواع مبلمان – رویه کوبی –رنگ کاری – ورق کاری و…دارای مجوز رسمی از اتحادیه درودگران و مبلسازان – ارائه خدمات شبانه روزی و ۲۴ ساعته در تهران –تعمیرات انواع مبلمان راحتی – استیل سلطنتی – تخت خواب شو – کاناپه و گران قیمت هابا بهترین پارچه ها فوم ها اسفنج ها و ارائه بهترین متریال ایرانی و خارجیارائه خدمات رفع لقی و شکستگی – تحویل فوری در کمترین هزینه در اسرع وقت درب منزل است .

  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • mehrad.ads25 marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی